Wednesday, October 8, 2008

Selamat Kembali Rakan-rakan RK/SMS 82-84

  • Salam Aidil Fitri..

    Kepada semua rakan-rakan yang pernah bersama mengharungi suka-duka, pahit -manis, susah -senang semasa di Kelas Rancangan Khas SM Sulaiman Bentong, tahun 82-84, selamat bertemu kembali. Semoga pertemuan ini, meski tanpa rupa, suara dan wajah, akan menjadi titik mula ke arah pertautan yang lebih kukuh dan abadi.

    Di dalam keberkatan Syawal ini, secara peribadi saya mohon ribuan maaf andai selama kita mengharungi dunia remaja di SMS dulu, banyak perlakuan, tingkah-laku atau tutur kata yang menyakitkan...hati.

  • Kepada Sdr.Jamiri@Lebai Janda Baik, yang berusaha gigih untuk mempertemukan kita, saya ucapkan sekalung tahniah dan jutaan terima kasih. Semuga usaha murni sdr.diredhaiNya.
  • Di sini juga saya sertakan nama rakan-rakan dan no hp untuk dihubungi, sebarkanlah kepada semua rakan kita yang lain.
  • Sebelum terlupa, marilah kita sedekahkan pahala bacaan surah Al-fatihah kepada Allahyarham Nizam Mohamed@ Keledek yang telah kembali ke Rahmatullah akibat kemalangan jalan raya pada tahun 2006 yang lalu. Al-Fatihah...

UPDATE / 09/10/08

  • najamudin yahya @ mat kerbau / 013-9418717
  • mohd basri tan @ baie / 017-2727747
  • rostam labak / 013-3022938
  • shukor jamaluddin / 019-6165841

UPDATE / 13/ 10/08

  • mat sa'at zainal abidin / 017-2269711
  • nor khairulazadin wahid @ mat fun / 013-2734447
  • dr wan mohd roshidi wan sulaiman @ wan / 013-7772060

UPDATE / 17/11/08

  • burhan bakar / 012-9804257
  • amran kamis / 012-9389436

4 comments:

zarni said...

salam, nanti bila dapat contact number bebudak lain terus le update lebai.... bagus budak lebai ni..
Semalam aku minum dengan aji... this sunday nak jumpa man pewei pulak. dengar cerita abu & tommy nak turun kuantan ahad ni..

pesan aku kat nko... politik ni banyak pancarobanya.. jangan salah bawak sudah la... aku still ingat pesan Dato' Mahathir dulu... Dah kaya raya baru masuk politik & jangan masuk politik untuk nak kaya... nanti makan diri... anyhow, nko have aku punya full support untuk jadi candidate KP for temerloh next year!!!!

azrimn@aji said...

Gembira dan terharu dapat bertemu semula dgn geng-geng RK-SMS 82-84. Andaikata diizinkan Allah Taala, dapatlah kita bersatu kembali untuk sharing knowledge and experience or success story selama kita terpisah dan ketemu semula.

Yg berusaha...saudara Lebai kita dah putuskan untuk the first RK meeting akan berlangsung pada Disember ni.. somewhere di daerah Endau Rompin.

Tak lupa juga sekalung tahniah untuk saudara Megat diatas kemenangan menjadi KP daerah T'loh.

Dream will come true..insyaallah!!

azrimn(aji)

Mohd Jafri Rani said...
This comment has been removed by the author.
abu aiman said...

Assalamualaikum.

Tahniah megat.Tak sangka pulok engko orang kuat BN temeloh. Aku doakan engko benar2 ikhlas Berjuang utk agama dan bangsa.

Buat teman2, hai lama betul x dengan berita.Lebih kurang 22 tahun.Tapi aku rasa baru semalam meninggalkan SMS. Kita patut ucapkan terima kasih pada lebai kerana usaha gigih mengesan member2RK SMS dulu.

Aku doakan perancangan re-union RK-SMS menjadi kenyataan.

Jumpa lagi..

alias mahmud
Bahagian Pengurusan Latihan KKM
Tkt 20 Bangunan PERKIM
41200 Jalan Ipoh KL
012-4360941.

Blog aku:
http://www.infoamo.blogspot.com